Integratie Uitzendbureau

Leidt een wisselende inzet van uitzendkrachten tot moeilijkheden met tijdschrijven en extra administratieve handelingen? 
Kost de controle op weekbriefjes veel tijd?
Kost de controle van de factuur van het uitzendbureau veel tijd?

Wanneer u geregeld werkt met uitzendkrachten, moet u zich geen zorgen hoeven maken over of de factuur van het uitzendbureau welk klopt en of alle uren goed zijn verwerkt. Onvoldoende inzicht in, en controle op, de gewerkte uren van uitzendkrachten kan leiden tot extra kosten. 

Integratie uitzendbureau

Het voornaamste doel van een integratie met het uitzendbureau is het elektronisch aanbieden van urenbriefjes van uw uitzendkrachten bij hun betreffende uitzendbureau(s). ATPS Tijdregistratie realiseert deze integratie middels de SETU-standaard. Hierbij bieden wij de gewerkte (factureerbare) uren aan, eventueel uitgesplitst in meerdere plaatsingsnummers en/of kostenplaatsniveaus. Het aanbieden van urenbriefjes middels de SETU-standaard vindt plaats door middel van een web service. Succesvolle integraties hebben wij o.a. opgeleverd met: Randstad, Temp team, Startpeople, Manpower, Tence, Timing, Unique en Olympia. Staat uw Uitzendbureau er niet tussen, informeer dan vrijblijvend naar de mogelijkheden. 

De voordelen:

  • Geen papieren administratie in de vorm van weekbriefjes meer. 
  • Uren van uitzendkrachten worden sneller en correct verwerkt. 
  • Meer en beter inzicht in de uren van uitzendkrachten. 

Waarom ATPS?

ATPS was één van de eerste leveranciers met een interface die voldeed aan de SETU standaard en heeft hier veel ervaring mee. Daarnaast zijn wij een gezonde onderneming, wat continuïteit verzekert. Klanten kunnen vertrouwen op een langdurige samenwerking met een leverancier die goed ingevoerd is in de materie en goed is in klantgerichte advisering in veel sectoren. Doordat wij zelf de software ontwikkelen zijn wij in staat snel in te spelen op ontwikkelingen en omdat bij ons alle specialismes onder één dak te vinden zijn, kunnen wij u helpen met al uw vragen. 

Bent u benieuwd wat ATPS voor uw organisatie kan doen? Neem vrijblijvend contact op met ons door te bellen op 0318 - 64 42 00 of te mailen naar verkoop@atps.nl. 

Gerelateerde projecten

DPD
Continue Reading

Transport & logistiek

Transport & Logistiek organisaties moeten ieder moment kunnen leveren. Het streven naar maximale efficiëntie is hierbij erg belangrijk. Maar ook een betrouwbare beveiliging van opslagruimten en magazijnen met toegangscontrole is vaak een belangrijk aspect. Onze producten en oplossingen met betrekking tot Tijdregistratie en Toegangscontrole zijn volledig geïntegreerd. Klik op onderstaande Projecten voor meer informatie.

Gerelateerde projecten

DPD
Continue Reading

DPD

Als toonaangevend dienstverlener levert DPD dag in, dag uit standaard- en expres pakketten. Dit doen zij namens duizenden tevreden klanten. DPD maakt gebruik van:

  • ATPS Tijdregistratie
  • ATPS Hardware
  • ATPS Roosterplanning
  • ATPS Toegangscontrole
  • Integratie HRM/Payroll
  • Integratie Personeelsplanning
  • Integratie Uitzendbureau

Gerelateerde integraties

Continue Reading