Ons bedrijf

Tijdregistratie en toegangscontrole perfect geregeld? Besparing van tijd en geld? Iedereen helder inzicht in verlofsaldi en verzuim? Dat kan! In binnen- en buitenland vertrouwen bedrijven op de systemen van ATPS. In Europa opent ATPS voor duizenden medewerkers iedere dag de deuren, hekken en verwerkt daarnaast de tijdregistratie. Daar zijn we heel erg trots op!

Historie

In 1997 zag ATPS het levenslicht (na een management buy-out uit Certec) als Automatische Tijdregistratie en Planning Systemen B.V., afgekort ATPS B.V. De focus werd direct gelegd op geïntegreerde tijdregistratie en toegangscontrole.

Dit is de jaren daarna aangevuld met planning en sleutelmanagement. Anno 2018 leveren wij onze producten vanuit onze kantoren in Nederland en Duitsland door heel Europa.

Maak kennis met ATPS

Tijdregistratie en toegangscontrole perfect geregeld bij ATPS

De ATPS organisatie

ATPS ontwikkelt al meer dan 25 jaar systemen op het gebied van tijdregistratie, planning, toegangscontrole en sleutelmanagement op een verantwoorde manier. Hierbij staan klanten, medewerkers en milieu centraal. Vanuit ons kantoor en opleidingscentrum in Ede en Keulen staan onze medewerkers iedere dag voor u klaar.

Strategische focus

ATPS legt zich al meer dan 25 jaar toe op de ontwikkeling, verkoop, distributie en implementatie van geïntegreerde software voor iedere organisatie in iedere branche. Met name de zakelijke markt kan hiervan profiteren dankzij de standaard cao’s in ons systeem. In 2015 hebben wij ons marktgebied uitgebreid met een vestiging in het Duitse Keulen.

Maak kennis met ATPS
Meer informatie? Vraag het ons!

Bel ons op 0318 – 64 42 00 of mail naar verkoop@atps.nl

Neem contact op