Ons bedrijf

Tijdregistratie en toegangscontrole perfect geregeld? Besparing van tijd en geld? Iedereen helder inzicht in verlofsaldi en verzuim? Dat kan! In binnen- en buitenland vertrouwen bedrijven op de systemen van ATPS. In Europa opent ATPS voor duizenden medewerkers iedere dag de deuren, hekken en verwerkt daarnaast de tijdregistratie. Daar zijn we heel erg trots op!

ATPS toegangscontrole inchecken met pas

Historie

In 1997 zag ATPS het levenslicht (na een management buy-out uit Certec) als Automatische Tijdregistratie en Planning Systemen B.V., afgekort ATPS B.V. De focus werd direct gelegd op geïntegreerde tijdregistratie en toegangscontrole.

Dit is de jaren daarna aangevuld met planning en sleutelmanagement. Anno 2018 leveren wij onze producten vanuit onze kantoren in Nederland en Duitsland door heel Europa.

Maak kennis met ATPS

Tijdregistratie en toegangscontrole perfect geregeld bij ATPS

ATPS Kantoor

De ATPS organisatie

ATPS ontwikkelt al meer dan 25 jaar systemen op het gebied van tijdregistratie, planning, toegangscontrole en sleutelmanagement op een verantwoorde manier. Hierbij staan klanten, medewerkers en milieu centraal. Vanuit ons kantoor en opleidingscentrum in Ede en Keulen staan onze medewerkers iedere dag voor u klaar.

Wij zijn dé Serviceprovider in digitalisering en integratie van tijdsregistratie, personeelsplanning, toegangscontrole en bezoekersregistratie. Wij verlagen foutkansen en kosten, vergroten het gemak, brengen kennis en advies, en vergroten het plezier en de effectiviteit van medewerkers bij onze klanten. ATPS zorgt ervoor dat iedereen blij is met onze geïntegreerde Workforce-software.

Al 25 jaar

ATPS legt zich al meer dan 25 jaar toe op de ontwikkeling, verkoop, distributie en implementatie van geïntegreerde software voor iedere organisatie in iedere branche. Met name de zakelijke markt kan hiervan profiteren dankzij de standaard cao’s in ons systeem. In 2015 hebben wij ons marktgebied uitgebreid met een vestiging in het Duitse Keulen.

 

Maak kennis met ATPS
Tijd registreren bezoekers

Softwarepartner voor verschillende branches met verschillende problemen

Op zoek naar een oplossing: daar maken wij werk van

Wat meer dan 30 jaar geleden is begonnen als een oplossing voor tijdregistratie en toegangscontrole is uitgegroeid tot een complete oplossing voor Workforce management inclusief betrouwbare koppelingen met onze partners op het gebied van HR, Payroll, Uitzenden en (BI) rapportages.

Al onze oplossingen zijn gebundeld in het product: ATPS Online. ATPS Online is onze SaaS-oplossing voorzien van standaard software voor tijdregistratie, maar het wordt individueel en op maat voor u ingericht. Het beheer van de server omgeving wordt door ons geregeld, terwijl uw medewerkers overal toegang hebben tot de tijdregistratie.

Hiervoor doen wij het

De basis van onze oplossingen is het registreren van gewerkte tijden en afwezigheden. Of het nu gaat om vaste medewerkers of uitzendkrachten, productie of kantoorpersoneel, aanwezigheid of afwezigheid: een goede vastlegging van tijd voor inzicht, correcte uitbetaling, het maken de juiste keuzes en rust in uw organisatie.

ATPS is niet zomaar een bedrijf in de workforce management branche. We bestaan om bedrijven te helpen hun meest waardevolle middel optimaal te benutten: hun personeel. Door technologie, expertise en toewijding combineren we, creëren we oplossingen die echt een verschil maken.

 

Tijd registreren bezoekers en werknemers

Ons doel

Ons doel is om bedrijven te helpen hun potentieel te realiseren door het beste uit hun personeel te halen.Door de hoge mate van administratieve belasting rondom workforce management (inzet van personeel), in met name de industrie en logistiek is er bij bedrijven een grote urgentie om processen te digitaliseren.

Klanten verwachten hierin ontzorgd te worden op het gebied van proces, software en kennis.

Hoe maken we tijd waardevol bij ATPS?

Onze cultuur is er een van samenwerking, innovatie en continue groei. We moedigen ons team aan om grenzen te verleggen en nieuwe oplossingen te creëren voor onze klanten. Onze werkomgeving bevordert professionaliteit, terwijl het ook ruimte biedt voor innovatie en persoonlijke groei.

Medewerkers worden hier niet alleen gewaardeerd om hun bijdragen, maar ook aangemoedigd om voortdurend naar verbetering te streven. We doen het met iedereen binnen het team. Daar mogen we trots op zijn.

Laten we goed luisteren

We geloven dat luisteren naar onze klanten, partners en werknemers de sleutel is tot ons succes. Door te luisteren, kunnen we echt begrijpen wat er nodig is en hoe we kunnen leveren. We streven ernaar om altijd te groeien en te leren. Door te investeren in training en ontwikkeling, zorgen we ervoor dat ons team altijd voorop loopt in de branche. Deze kennis delen we graag met anderen.

Samen willen we het beste uit elkaar en onze klanten halen. We stimuleren iedereen die hier werkt om zich persoonlijk te ontwikkelen.  Elke medewerker bij ATPS speelt een cruciale rol in ons succes. We geloven dat elk individu unieke vaardigheden en perspectieven meebrengt.

We zijn trots op onze samenwerkingen:

Meer informatie? Vraag het ons!

Bel ons op 0318 – 64 42 00 of mail naar verkoop@atps.nl

Neem contact op