Integratie HRM / Payroll

Is uw organisatie nog afhankelijk van het handmatig overnemen of berekenen van looncomponenten?
Is er sprake van een hoge werkdruk op de loonadministratie op het moment dat er verloond moet worden?
Gebeurt het weleens dat gewerkte uren en uitbetaalde uren niet overeenkomen, met als gevolg onzekerheid en ontevredenheid bij uw werknemers?

Het is mogelijk om altijd zeker te weten dat alle gegevens op tijd binnen zijn voor een correcte salarisuitbetaling en geen enkele tijdsdruk te voelen om op tijd te kunnen verlonen. 

Een integratie tussen ATPS Tijdregistratie en uw HRM /Payroll systeem zorgt ervoor dat variabele loonmutaties digitaal worden aangeboden aan het salarissysteem. Hierdoor vermindert u de foutkans doordat gegevens niet handmatig hoeven worden overgenomen, hetgeen de betrouwbaarheid en efficiency van uw totale verloningsproces ten goede komt. Op deze manier hebben wij inmiddels honderden succesvolle integraties opgeleverd met o.a. ADP, AFAS, Centric, SD Worx (Cobra), Loket.nl, Raet, Unit4, Visma en SAP. Staat uw HRM / Payroll systeem er niet tussen, informeer dan vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Integratie HRM / Payroll

Een integratie tussen ATPS Tijdregistratie en uw HRM /Payroll systeem zorgt ervoor dat variabele loonmutaties digitaal worden aangeboden aan het salarissysteem. Hierdoor vermindert u de foutkans doordat gegevens niet handmatig hoeven worden overgenomen, hetgeen de betrouwbaarheid en efficiency van uw totale verloningsproces ten goede komt. Op deze manier hebben wij inmiddels honderden succesvolle integraties opgeleverd met o.a. ADP, AFAS, Centric, SD Worx (Cobra), Loket.nl, Raet, Unit4, Visma en SAP. Staat uw HRM / Payroll systeem er niet tussen, informeer dan vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Waarom ATPS?

ATPS heeft veel ervaring met het maken van integraties en is bekend met vrijwel alle HRM en Payroll systemen. 

Daarnaast zijn wij een gezonde onderneming, wat continuïteit verzekert. Klanten kunnen vertrouwen op een langdurige samenwerking met een leverancier die goed ingevoerd is in de materie en goed is in klantgerichte advisering in veel sectoren. Doordat wij zelf de software ontwikkelen zijn wij in staat snel in te spelen op ontwikkelingen en omdat bij ons alle specialismes onder één dak te vinden zijn, kunnen wij u helpen met al uw vragen. 

Bent u benieuwd wat ATPS voor uw organisatie kan doen? Neem vrijblijvend contact op met ons door te bellen op 0318 - 64 42 00 of te mailen naar verkoop@atps.nl.

Continue Reading

Integratie Uitzendbureau

Leidt een wisselende inzet van uitzendkrachten tot moeilijkheden met tijdschrijven en extra administratieve handelingen? 
Kost de controle op weekbriefjes veel tijd?
Kost de controle van de factuur van het uitzendbureau veel tijd?

Wanneer u geregeld werkt met uitzendkrachten, moet u zich geen zorgen hoeven maken over of de factuur van het uitzendbureau welk klopt en of alle uren goed zijn verwerkt. Onvoldoende inzicht in, en controle op, de gewerkte uren van uitzendkrachten kan leiden tot extra kosten. 

Integratie uitzendbureau

Het voornaamste doel van een integratie met het uitzendbureau is het elektronisch aanbieden van urenbriefjes van uw uitzendkrachten bij hun betreffende uitzendbureau(s). ATPS Tijdregistratie realiseert deze integratie middels de SETU-standaard. Hierbij bieden wij de gewerkte (factureerbare) uren aan, eventueel uitgesplitst in meerdere plaatsingsnummers en/of kostenplaatsniveaus. Het aanbieden van urenbriefjes middels de SETU-standaard vindt plaats door middel van een web service. Succesvolle integraties hebben wij o.a. opgeleverd met: Randstad, Temp team, Startpeople, Manpower, Tence, Timing, Unique en Olympia. Staat uw Uitzendbureau er niet tussen, informeer dan vrijblijvend naar de mogelijkheden. 

De voordelen:

  • Geen papieren administratie in de vorm van weekbriefjes meer. 
  • Uren van uitzendkrachten worden sneller en correct verwerkt. 
  • Meer en beter inzicht in de uren van uitzendkrachten. 

Waarom ATPS?

ATPS was één van de eerste leveranciers met een interface die voldeed aan de SETU standaard en heeft hier veel ervaring mee. Daarnaast zijn wij een gezonde onderneming, wat continuïteit verzekert. Klanten kunnen vertrouwen op een langdurige samenwerking met een leverancier die goed ingevoerd is in de materie en goed is in klantgerichte advisering in veel sectoren. Doordat wij zelf de software ontwikkelen zijn wij in staat snel in te spelen op ontwikkelingen en omdat bij ons alle specialismes onder één dak te vinden zijn, kunnen wij u helpen met al uw vragen. 

Bent u benieuwd wat ATPS voor uw organisatie kan doen? Neem vrijblijvend contact op met ons door te bellen op 0318 - 64 42 00 of te mailen naar verkoop@atps.nl. 

Continue Reading

Integratie Planning

De integratie tussen ATPS Tijdregistratie en ATPS Roosterplanning en/of Checks Personeelsplanning zorgt ervoor dat uw personeelsplanning (vooraf) en de tijdregistratie (achteraf) één systeem vormen. Hierdoor bent u niet alleen in staat om uw personeelsplanning efficiënter te doen, maar kunt u ook beter en tijdiger bijsturen. Omdat de personeelsplanning steeds flexibeler moet zijn is een goede integratie met ATPS Tijdregistratie steeds vaker onmisbaar. Ook wanneer u gebruik maakt van een ander systeem voor Personeelsplanning is het mogelijkheid om een integratie te maken, informeer dan vrijblijvend naar de mogelijkheden.

ATPS is officieel dealer van Checks Personeelsplanning en weet als geen ander wat er nodig is om tijdregistratie en personeelsplanning tot een geïntegreerde oplossing en succes te maken.

Continue Reading

Transport & logistiek

Transport & Logistiek organisaties moeten ieder moment kunnen leveren. Het streven naar maximale efficiëntie is hierbij erg belangrijk. Maar ook een betrouwbare beveiliging van opslagruimten en magazijnen met toegangscontrole is vaak een belangrijk aspect. Onze producten en oplossingen met betrekking tot Tijdregistratie en Toegangscontrole zijn volledig geïntegreerd. Klik op onderstaande Projecten voor meer informatie.

Continue Reading

DPD

Als toonaangevend dienstverlener levert DPD dag in, dag uit standaard- en expres pakketten. Dit doen zij namens duizenden tevreden klanten. DPD maakt gebruik van:

  • ATPS Tijdregistratie
  • ATPS Hardware
  • ATPS Roosterplanning
  • ATPS Toegangscontrole
  • Integratie HRM/Payroll
  • Integratie Personeelsplanning
  • Integratie Uitzendbureau

Gerelateerde integraties

Continue Reading

Tijdregistratie

Zijn uw afdelingen HR en Financieel veel tijd kwijt met tijdregistratie en het verwerken van de gewerkte uren?
Vindt de tijdregistratie van medewerkers plaats in verschillende systemen, met veel frustratie tot gevolg?
Heeft u geen real-time overzicht van de aan- of afwezigheid van medewerkers?

Niet zeker weten of de gewerkte uren van de medewerkers wel kloppen is een heel vervelend gevoel. 

Dat is niet geheel onterecht, want als de tijdregistratie niet goed is ingericht, kan dit leiden tot foutieve uitbetaling van gewerkte uren, en foutieve berekening van verlof. Maar dat is niet het enige. Wij zien ook vaak dat een slechte tijdregistratie zorgt voor hoge personeelskosten, doordat goed inzicht in de verhouding van vaste medewerkers, tijdelijke medewerkers en uitzendkrachten ontbreekt.

ATPS Tijdregistratie bewijst zich al jarenlang, elke dag registreren vele duizenden mensen hun werktijden met ATPS Tijdregistratie. Het is een compleet en flexibel systeem voor tijdregistratie gecombineerd met toegangscontrole. De krachtige rekenmodule zorgt voor een feilloze verwerking van uw cao- en bedrijfsreglementen. Ook verlof en verzuim kunt u direct in ATPS Tijdregistratie registreren en verwerken. Of met ATPS Workflow ESS/MSS aanvragen en door de leidinggevende laten accorderen. Verlofrechten worden automatisch berekend volgens de Vakantieregeling 2012 (wettelijk en bovenwettelijk) en bij een wijziging of beëindiging van een contract worden saldi automatisch herberekent. Elke branche kan ATPS Tijdregistratie inzetten en onze software sluit perfect aan op uw HRM- en payrollsysteem. Bovendien kan ATPS Tijdregistratie ook integreren met de systemen van uitzendorganisaties; correcte uitbetaling en facturering gegarandeerd!

Door gebruik te maken van ATPS Tijdregistratie:

  • Vermindert u de werklast van uw personeelsafdeling drastisch. Tevens voorziet u uw loon- en salarissysteem automatisch van alle relevante gegevens, waardoor uw personeelsafdeling zich kan richten op haar kerntaken
  • Heeft u real-time toezicht dat uw medewerkers en uw organisatie alle gemaakte afspraken nakomen
  • Ontvangen uw medewerkers een correcte vergoeding op basis van hun werkelijk gewerkte uren

Waarom ATPS?

Voorop staat: ATPS Tijdregistratie is goede, betrouwbare en flexibele software. Daarnaast zijn wij een gezonde onderneming, wat continuïteit verzekert. Klanten kunnen vertrouwen op een langdurige samenwerking met een leverancier die goed ingevoerd is in de materie en goed is in klantgerichte advisering in veel sectoren. Doordat wij zelf de software ontwikkelen zijn wij in staat snel in te spelen op ontwikkelingen en omdat bij ons alle specialismen onder één dak te vinden zijn, kunnen wij u helpen met al uw vragen. 

Bent u benieuwd wat ATPS voor uw organisatie kan doen? Neem vrijblijvend contact op met ons door te bellen op 0318 - 64 42 00 of te mailen naar verkoop@atps.nl.

Continue Reading

Toegangscontrole

Wilt u de mogelijkheid om volledige controle te hebben over wie er toegang heeft tot uw bedrijf of terrein?
Zoekt u een simpel systeem waarmee uw bedrijf volledig voldoet aan de voorschriften voor veiligheid van bezoekers en medewerkers? 
Wilt u overzicht over wie zich waar, op welk moment, in het bedrijf of op het terrein bevindt?

Midden in de nacht wakker worden en u afvragen of alle deuren, poorten en hekwerken afgesloten zijn is vervelend. Hoge boetes, of verlies van klanten wanneer blijkt dat een organisatie niet voldoet aan de veiligheidseisen is nog vervelender. 

ATPS Toegangscontrole is een geïntegreerd onderdeel van ATPS Tijdregistratie, maar kan ook los worden gebruikt. Het is daardoor mogelijk om in uw ATPS Tijdregistratie en Toegangscontrole systeem elke medewerker tijdsgebonden toegang te verlenen tot bepaalde gebouwen, deuren, slagbomen, tourniquets en poorten. Dankzij een intuïtieve bediening kunt u met minimale inspanning (tijdelijke) toegang voor een medewerker of bezoeker aanpassen, verruimen of verkleinen. Het kunnen verslepen van tijdsblokken zorgt voor een verwerking die sneller en betrouwbaarder is dan bij een handmatige invoer.

ATPS Toegangscontrole is dé geïntegreerde hardware- en softwareoplossing voor:

  • Real-time aanwezigheidslijst en calamiteitenoverzicht
  • Direct printen van presentie- en bezoekerslijsten
  • Deurstand signalering
  • Zonebeveiliging
  • Koppeling met alarmsystemen en camerabewaking
  • Anti-passback
  • Automatisch openen van deuren, poorten, etc. bij calamiteiten
  • Uitgebreide autorisatie
  • Registratie met pasfoto's

Het verlenen van toegang via onze ATPS Paslezers kan met behulp van passen en sleutelhangers (Mifare DESfire, Mifare Classic, Mifare Ultra Light, Mifare Plus level 1, Legic, Hitag, Barcode, Rijkspas) of biometrische toepassingen zoals vingerafdruk of irisscan. Met het ATPS Handsfree systeem wordt aan- en afwezigheid geregistreerd door met een actieve badge over één of meerdere lussen te lopen.

Waarom ATPS?

Het beheer van alle toegangscontrole vindt plaats in één systeem, en wanneer Toegangscontrole wordt gecombineerd met ATPS Tijdregistratie hebben medewerkers maar één badge nodig om binnen te komen. Daarnaast zijn wij een gezonde onderneming, wat continuïteit verzekert. Klanten kunnen vertrouwen op een langdurige samenwerking met een leverancier die goed ingevoerd is in de materie en goed is in klantgerichte advisering in veel sectoren. Doordat wij zelf de software ontwikkelen zijn wij in staat snel in te spelen op ontwikkelingen en omdat bij ons alle specialismes onder één dak te vinden zijn, kunnen wij u helpen met al uw vragen. 

Bent u benieuwd wat ATPS voor uw organisatie kan doen? Neem vrijblijvend contact op met ons door te bellen op 0318 - 64 42 00 of te mailen naar verkoop@atps.nl.

Continue Reading

Roosterplanning

Het aanbod van werktijdschema’s in hedendaagse bedrijven heeft zich de laatste jaren gestaag uitgebreid: denk hierbij aan flexibele werktijden, ploegenarbeid, beschikbaarheid, het nieuwe werken, flexibele tarieven... Om een ​​aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, en tevens de continuïteit van uw bedrijf te waarborgen, is een perfecte mix van werktijdschema’s en controle hierop vaak een ingewikkelde taak. Met ATPS Roosterplanning is het mogelijk om al deze verschillende werktijdschema’s in één systeem te beheren, wordt de aanwezigheid van uw medewerkers elektrisch geregistreerd en automatisch verwerkt op basis van de juiste tarief en regelgeving.

Het plannen en beheren van aan- en afwezigheden kan gedecentraliseerd plaatsvinden door verschillende gebruikers. Via de module ATPS Workflow ESS/MSS is het bijvoorbeeld mogelijk om vakantie aanvragen en dienstwijzigingen over te laten aan de medewerker zelf en/of de leidinggevende.

Continue Reading

Hardware

De ATPS Tijdregistratieterminals zijn volledig geïntegreerd in de ATPS software. Afhankelijk van uw wensen en behoeften bestaan er verschillende uitvoeringen met diverse mogelijkheden. Dit varieert van een eenvoudige tijdregistratieterminal voor aanwezigheidsregistratie tot een touchscreen tijdregistratieterminal voor het boeken van aan- en afwezigheden, inzicht in verlofsaldi en kostenplaatsen.

Het aanmelden op onze ATPS Tijdregistratieterminals kan door middel van passen en sleutelhangers (Mifare DESfire, Mifare Classic, Mifare Ultra Light, Mifare Plus level 1, Legic, Hitag, Barcode, Rijkspas) of biometrische toepassingen zoals vingerafdruk en gezichtsherkenning. Met het ATPS Handsfree systeem hoeven medewerkers zelf geen boeking te maken, maar wordt aan- en afwezigheid geregistreerd door met een actieve badge over één of meerdere lussen te lopen.

Continue Reading