Openstaande vacature(s)

 

 


***

Vacature: Systeembeheerder

ATPS BV is een toonaangevend software bedrijf gevestigd in Ede. Voor het beheer van onze Cloud zijn wij op zoek naar een ambitieuze systeembeheerder. Als systeembeheerder installeer je nieuwe installaties in de Cloud, verleen je support, beheer je onze resourcepool en ben je verantwoordelijk voor het oplossen van vraagstukken en storingen. Je hebt ruime ervaring als systeembeheer en je bent op zoek naar een baan waar jouw inzet en zelfstandigheid gezien en gestimuleerd worden. Je hebt een lange termijn visie en je kan je ergens in vastbijten. Je bent sparringpartner voor onze lead Developer en consultants.

 

Functieomschrijving

Als systeembeheerder installeer je nieuwe installaties van klanten in de Cloud, verleen je support, beheer je onze resourcepool en ben je verantwoordelijk voor het oplossen van vraagstukken en storingen. Tevens ben jij een sparingspartner voor doorontwikkeling van de Cloud en security vraagstukken. Deze werkzaamheden voer je uit op kantoor in Ede. De klanten van ATPS BV zijn heel divers maar veelal grote bedrijven met veel medewerkers die gebruik maken van onze systemen. Dit vraagt om een grote mate van flexibiliteit en schakelvermogen. Hierbij zorg je voor duidelijk en helder klantcontact en ben je oplossingsgericht. Werkzaamheden die hier o.a. bij horen zijn:

  • Het aanmaken van nieuwe klanten in de Cloud;
  • Het uitvoeren van updates;
  • Het oplossen van vraagstukken en storingen;
  • Het beheren en onderhouden van de resourcepool;
  • De registratie en administratieve verwerking van werkzaamheden;
  • Het maken van korte hand-outs;
  • Het bewaken van SLA’s;
  • Het ondersteunen van collega’s;
  • Sparringpartner voor ontwikkeling;
  • Het actief deelnemen aan opleidingen.

 

Functie eisen

  • Afgeronde mbo-/hbo-opleiding in de richting van ICT;
  • 2 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • MSCA certificering of de bereidheid tot het behalen van ICT certificaten;
  • Bereidheid tot zelfstudie en doorontwikkeling;
  • Kennis van Windows server en Active Directory;
  • Kennis van RDS omgevingen;
  • Kennis van Microsoft Azure en Office 365;
  • Kennis van Microsoft Exchange, Sharepoint en Teams;
  • Kennis van Backup-oplossingen;
  • Kennis van Algemene netwerkkennis;
  • Plannen en prioriteiten stellen en stressbestendig;
  • Grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel en een echte teamspeler;
  • Assertiviteit, resultaatgerichtheid en een kritische blik;
  • Communicatieve vaardigheden en een analytisch vermogen;
  • Enthousiasme om de problemen van de klant op te lossen;
  • Fulltime dienstverband.

 

Wat hebben wij te bieden?

Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie waarbinnen jij jezelf volop kunt ontwikkelen, bieden wij het volgende:

  • Een marktconform salaris;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en onkostenvergoeding;
  • Mogelijkheid tot een vast dienstverband;
  • Diverse doorgroei- en scholingsmogelijkheden;
  • 8% Vakantiegeld en 25 vakantiedagen, 6 ADV dagen;
  • Professioneel samenwerken binnen een gemotiveerd team in een informele sfeer;
  • Pensioenvoorziening.

 

Nieuwsgierig geworden?

Ben jij van mening dat jij wel eens precies degene zou kunnen zijn waar wij naar op zoek zijn? Wij ontvangen graag jouw CV plus beknopte maar overtuigende motivatie per email naar p.jongman@atps.nl. Voor eventuele vragen over de vacature kun je tijdens kantooruren bellen (0318-644200) en vragen naar Peter Jongman.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

terug

***

Vacature: Software Implementatie Consultant

ATPS BV is een toonaangevend softwarebedrijf gevestigd in Ede. Geheel in eigenbeheer ontwikkelen en onderhouden wij systemen voor personeelsplanning, tijdregistratie, toegangscontrole en bezoekersregistratie. Voor de uitbreiding op onze consultancy afdeling zijn wij opzoek naar een Software Implementatie Consultant.

 

Jouw werkzaamheden als Consultant

Je komt te werken als software consultant bij ATPS op de consultancy afdeling. Samen met een team van collega’s richt je softwaresystemen in op basis van CAO en bedrijfsprocessen bij gerenommeerde bedrijven. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie en optimalisatie van onze software. In jouw rol als consultant en projectverantwoordelijke ben jij de spin in het web die het project van A tot Z begeleidt. Je bouwt relaties op met onze klanten en onderhoudt deze. Je adviseert ze in de verbetering van hun processen, met inzet van ons aanbod aan producten en diensten. Je signaleert -als leadbron- voor de accountmanagers, kansen voor cross- en upsell van licenties en one-offs zoals bijv. trainingen. Je krijgt en neemt de verantwoordelijkheid voor de dienstenomzet en de tevredenheid van de klant.

Om succesvol te zijn als consultant bij ATPS is het noodzakelijk dat je sterk bent in projectmatig werken. Voor jou is dit dan ook vanzelfsprekend. Je plant vooruit, communiceert duidelijk met alle betrokkenen en evalueert ieder implementatietraject na afloop. Als Consultant werk je samen met het enthousiaste ATPS-team, bestaande uit softwareontwikkelaars, accountmanagers en servicedeskmedewerkers.

 

Vereiste ervaring en skills als Consultant

Als je gedreven bent om iedere dag verder te groeien, zit je bij ATPS goed. Maar natuurlijk is ambitie niet de enige succesfactor. Wij vinden het belangrijk dat jij:

  • Sterk bent in het projectmatig benaderen van implementatietrajecten;
  • Een hbo- of wo-studie afgerond hebt;
  • Klantgericht, ondernemend en commercieel bent;
  • Kansen ziet, deze creëert en beschikt over een probleemoplossende instelling;
  • Een passie voor klant contact hebt en uiteraard affiniteit met IT;
  • Ervaring met het implementeren van software is een must;
  • Naast kennis stellen we jouw eigen ideeën ook zeer op prijs.

 

Wat hebben wij te bieden?

Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie waarbinnen jij jezelf volop kunt ontwikkelen, bieden wij het volgende:

  • Een marktconform salaris;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en onkostenvergoeding;
  • Diverse doorgroei- en scholingsmogelijkheden;
  • Een gemotiveerd team in een informele sfeer;
  • Telefoon, Laptop;
  • Auto van de zaak;
  • Pensioenvoorziening.

 

Nieuwsgierig geworden?

Ben jij van mening dat jij wel eens precies degene zou kunnen zijn waar wij naar op zoek zijn? Wij ontvangen graag jouw CV met beknopte motivatie per email naar p.jongman@atps.nl. Voor eventuele vragen over de vacature kun je tijdens kantooruren bellen (0318-644200) en vragen naar Peter Jongman of Pieter Evers. Voor meer informatie verwijzen wij naar www.atps.nl.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

terug

Werken bij ATPS

Met uitstekende arbeidsvoorwaarden en uitdagingen is ATPS de juiste plek voor een verdere loopbaan ontwikkeling. ATPS is een professioneel, informeel bedrijf. Ons team bestaat momenteel uit ruim 20 medewerkers op de volgende afdelingen:

  • Research & Development - softwareontwikkeling
  • Consultancy - implementatiebegeleiding en helpdesk
  • Technische dienst - realisatie en ondersteuning
  • Sales & Marketing - verkoop, marketing en publiciteit
  • Administratie - financiële en verkoopadministratie

 

We zijn altijd op zoek naar talentvolle mensen. Dus zelfs als we momenteel geen vacatures hebben, horen wij toch graag van je.

Als je denkt dat jij degene bent die wij zoeken, stuur dan je CV en we zullen met plezier en aandacht kijken of we een passende functie voor je beschikbaar hebben.