Openstaande vacature(s)
- DevOps Engineer / Site Reliability Engineer
- Servicemonteur toegangsbeveiliging
- Werkvoorbereider / Projectplanner
- Software Implementatie Consultant
DevOps Engineer / Site Reliability Engineer
ATPS BV is een toonaangevend softwarebedrijf gevestigd in Ede. Geheel in eigenbeheer ontwikkelen en onderhouden wij systemen voor personeelsplanning, tijdregistratie, toegangscontrole en bezoekersregistratie, zowel als Cloudoplossing als on-premise en wordt dagelijks door honderdduizenden mensen gebruikt. Ons product wordt volledig in-house door ons DevOps-team ontwikkeld en beheerd, en wordt ingericht door onze consultants. Voor de uitbreiding op onze Software development en Cloud afdeling zijn wij opzoek naar een DevOps Engineer.
Jouw werkzaamheden als DevOps Engineer / Site Reliability Engineer
Als DevOps Engineer/Site Reliability Engineer ben je verantwoordelijk om de Cloudomgeving van ATPS die door onze klanten wordt gebruikt continu verder te ontwikkelen qua schaalbaarheid, performance, security en beschikbaarheid. Dit doe je als onderdeel van het DevOps-team, waarbinnen je veel vrijheid en krijgt om zelfstandig en samen met je collega’s te werken. In het bedrijf en team heerst een informele sfeer met korte lijnen en wordt pro-activiteit en aanpakken gestimuleerd en gewaardeerd.
Je houdt je bezig met het continu doorontwikkelen van onze cloudoplossing om voor ons groeiende aantal klanten een zo goed mogelijk presterend product aan te kunnen bieden. Je bedenkt en implementeert nieuwe architecturen, componenten en processen, gebruikmakend van best practices uit het vakgebied van DevOps en SRE. Je onderzoekt en lost complexe problemen op het gebied van performance, netwerk- en infrastructuur en implementeert structurele oplossingen om herhalingen te voorkomen. Natuurlijk doe je dit alles met de volledige ondersteuning van de rest van het team.
Ons product heeft een webgedeelte, desktopgedeelte en een mobiele app, vooral ontwikkeld op basis van .NET technologie. Dit draait als cloudoplossing op een virtuele infrastructuur van o.a. Windows, SQL Server, .NET, load balancers en firewalls. Onze Hosting Provider verzorgt hierbij het platform waarop onze virtuele infrastructuur. Deze architectuur staat niet vast: we blijven innoveren en deze stack wordt waar nodig uitgebreid of aangepast.
Vereiste ervaring en skills als DevOps Engineer / Site Reliability Engineer
Als je gedreven bent om iedere dag verder te groeien, zit je bij ATPS goed. Maar natuurlijk is ambitie niet de enige succesfactor. Wij vinden het belangrijk dat jij:
- Een hbo- werk en denk niveau hebt;
- Leergierig, open voor innovatie en kennisdeling;
- Zelfstandig en proactief ;
- Ervaring als DevOps engineer/SRE/systeembeheerder met bovengenoemde systemen/technologieën;
- Gedegen kennis en ervaring van netwerken, protocollen als HTTP en netwerkcomponenten die je weet in te zeten bij het identificeren van problemen en het bedenken van nieuwe oplossingen;
- Gedegen kennis van security, performanceproblemen en -oorzaken die je weet in te zeten bij het identificeren van problemen en het bedenken van nieuwe oplossingen;
- Gedrevenheid om problemen niet uit de weg te gaan, maar vol in te duiken en structureel op te lossen.
Wat hebben wij te bieden?
Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie waarbinnen jij jezelf volop kunt ontwikkelen, bieden wij het volgende:
- Een marktconform salaris;
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en onkostenvergoeding;
- Diverse doorgroei- en scholingsmogelijkheden;
- Een gemotiveerd team in een informele sfeer;
- Laptop;
- Pensioenvoorziening.
Nieuwsgierig geworden?
Ben jij van mening dat jij wel eens precies degene zou kunnen zijn waar wij naar op zoek zijn? Wij ontvangen graag jouw CV met beknopte motivatie per email naar p.jongman@atps.nl. Voor eventuele vragen over de vacature kun je tijdens kantooruren bellen (0318-644200) en vragen naar Harm Pauw. Voor meer informatie verwijzen wij naar www.atps.nl.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Servicemonteur toegangsbeveiliging
ATPS BV is een toonaangevend softwarebedrijf gevestigd in Ede. Geheel in eigenbeheer ontwikkelen en onderhouden wij systemen voor personeelsplanning, tijdregistratie, toegangscontrole en bezoekersregistratie. Voor de uitbreiding op onze service afdeling zijn wij opzoek naar een Servicemonteur toegangsbeveiliging.
Jouw werkzaamheden als servicemonteur toegangsbeveiliging
Je komt te werken als Servicemonteur bij ATPS op de technische dienst. Samen met een team van collega’s ben jij dagelijks bezig met het monteren, onderhouden en inbedrijfstellen van hardware en software voor toegangsbeveiliging aangevuld met de hardware voor tijdregistratie. In jouw rol als servicemonteur ben jij de spin in het web die het project van A tot Z begeleidt. Je bouwt relaties op met onze klanten en onderhoudt deze. Je adviseert ze met als doel te zorgen dat het toegangsbeveiliging systeem optimaal blijft functioneren.
Om succesvol te zijn als servicemonteur bij ATPS is het noodzakelijk dat je sterk bent in probleemoplossend denken. Voor jou is dit dan ook vanzelfsprekend. Verder heb jij een opleiding genoten op het gebied van elektronica en/of elektrotechniek. Je plant vooruit, communiceert duidelijk met alle betrokkenen. Als Servicemonteur werk je samen met het enthousiaste ATPS-team, bestaande uit softwareontwikkelaars, accountmanagers en servicedeskmedewerkers.
Vereiste ervaring en skills als servicemonteur toegangsbeveiliging
Als je gedreven bent om iedere dag verder te groeien, zit je bij ATPS goed. Maar natuurlijk is ambitie niet de enige succesfactor. Wij vinden het belangrijk dat jij:
- Een Teamplayer bent;
- Ervaring met monteren van hardware is een must;
- Een MBO opleiding elektronica of elektrotechniek;
- Goed kan communiceren met klanten en opdrachtgevers;
- Kansen ziet, deze creëert en beschikt over een probleemoplossende instelling;
- Een passie voor klant contact hebt en uiteraard affiniteit met IT;
- Naast kennis stellen we jouw eigen ideeën ook zeer op prijs.
Wat hebben wij te bieden?
Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie waarbinnen jij jezelf volop kunt ontwikkelen, bieden wij het volgende:
- Een marktconform salaris;
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en onkostenvergoeding;
- Diverse doorgroei- en scholingsmogelijkheden;
- Een gemotiveerd team in een informele sfeer;
- Telefoon, Laptop;
- Bedrijfsauto;
- 25 vakantiedagen, 6 adv dagen;
- Vakantiegeld 8%
- Pensioenvoorziening.
Nieuwsgierig geworden?
Ben jij van mening dat jij wel eens precies degene zou kunnen zijn waar wij naar op zoek zijn? Wij ontvangen graag jouw CV met beknopte motivatie per email naar p.jongman@atps.nl. Voor eventuele vragen over de vacature kun je tijdens kantooruren bellen (0318-644200) en vragen naar Peter Jongman of Jeroen Drost. Voor meer informatie verwijzen wij naar www.atps.nl.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Werkvoorbereider / Projectplanner
ATPS BV is een toonaangevend softwarebedrijf gevestigd in Ede. Geheel in eigenbeheer ontwikkelen en onderhouden wij systemen voor personeelsplanning, tijdregistratie, toegangscontrole en bezoekersregistratie. Voor de uitbreiding op onze administratie en consultancy afdeling zijn wij opzoek naar een werkvoorbereider en projectplanner.
Jouw werkzaamheden als Werkvoorbereider / Projectplanner
Je komt te werken als werkvoorbereider/projectplanner bij ATPS op de consultancy afdeling. Samen met een team van collega’s ben jij dagelijks bezig met het uitwerken van nieuwe projecten en het plannen van onze consultants. Jij stemt de planning af met onze klanten en zorgt ervoor dat alle benodigde documenten met de klanten worden gedeeld. In jouw rol als werkvoorbereider/projectplanner ben jij de spin in het web die het project van A tot Z begeleidt. Je bouwt relaties op met onze klanten en onderhoudt deze. Je adviseert ze met als doel te zorgen dat project soepel verloopt.
Om succesvol te zijn als werkvoorbereider/projectplanner bij ATPS is het noodzakelijk dat je sterk bent in probleemoplossend denken. Voor jou is dit dan ook vanzelfsprekend. Je plant vooruit, communiceert duidelijk met alle betrokkenen. Je werkt samen met het enthousiaste ATPS-team, bestaande uit softwareontwikkelaars, accountmanagers, servicemonteurs en servicedeskmedewerkers.
Vereiste ervaring en skills als Werkvoorbereider / Projectplanner
Als je gedreven bent om iedere dag verder te groeien, zit je bij ATPS goed. Maar natuurlijk is ambitie niet de enige succesfactor. Wij vinden het belangrijk dat jij:
- Een Teamplayer bent;
- Doorzetter bent en stress bestendig;
- Een MBO of HBO opleiding;
- Goed kan communiceren met klanten en opdrachtgevers;
- Kansen ziet, deze creëert en beschikt over een probleemoplossende instelling;
- Een passie voor klant contact hebt en uiteraard affiniteit met IT;
- Naast kennis stellen we jouw eigen ideeën ook zeer op prijs.
Wat hebben wij te bieden?
Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie waarbinnen jij jezelf volop kunt ontwikkelen, bieden wij het volgende:
- Een marktconform salaris;
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en onkostenvergoeding;
- Diverse doorgroei- en scholingsmogelijkheden;
- Een gemotiveerd team in een informele sfeer;
- 25 vakantiedagen, 6 adv dagen,
- Vakantiegeld 8%
- Pensioenvoorziening.
Nieuwsgierig geworden?
Ben jij van mening dat jij wel eens precies degene zou kunnen zijn waar wij naar op zoek zijn? Wij ontvangen graag jouw CV met beknopte motivatie. Voor eventuele vragen over de vacature kun je tijdens kantooruren bellen (0318-644200) en vragen naar Peter Jongman. Voor meer informatie verwijzen wij naar www.atps.nl.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Vacature: Software Implementatie Consultant
ATPS BV is een toonaangevend softwarebedrijf gevestigd in Ede. Geheel in eigenbeheer ontwikkelen en onderhouden wij systemen voor personeelsplanning, tijdregistratie, toegangscontrole en bezoekersregistratie. Voor de uitbreiding op onze consultancy afdeling zijn wij opzoek naar een Software Implementatie Consultant.
Jouw werkzaamheden als Consultant
Je komt te werken als software consultant bij ATPS op de consultancy afdeling. Samen met een team van collega’s richt je softwaresystemen in op basis van CAO en bedrijfsprocessen bij gerenommeerde bedrijven. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie en optimalisatie van onze software. In jouw rol als consultant en projectverantwoordelijke ben jij de spin in het web die het project van A tot Z begeleidt. Je bouwt relaties op met onze klanten en onderhoudt deze. Je adviseert ze in de verbetering van hun processen, met inzet van ons aanbod aan producten en diensten. Je signaleert -als leadbron- voor de accountmanagers, kansen voor cross- en upsell van licenties en one-offs zoals bijv. trainingen. Je krijgt en neemt de verantwoordelijkheid voor de dienstenomzet en de tevredenheid van de klant.
Om succesvol te zijn als consultant bij ATPS is het noodzakelijk dat je sterk bent in projectmatig werken. Voor jou is dit dan ook vanzelfsprekend. Je plant vooruit, communiceert duidelijk met alle betrokkenen en evalueert ieder implementatietraject na afloop. Als Consultant werk je samen met het enthousiaste ATPS-team, bestaande uit softwareontwikkelaars, accountmanagers en servicedeskmedewerkers.
Vereiste ervaring en skills als Consultant
Als je gedreven bent om iedere dag verder te groeien, zit je bij ATPS goed. Maar natuurlijk is ambitie niet de enige succesfactor. Wij vinden het belangrijk dat jij:
- Sterk bent in het projectmatig benaderen van implementatietrajecten;
- Een hbo- of wo-studie afgerond hebt;
- Klantgericht, ondernemend en commercieel bent;
- Kansen ziet, deze creëert en beschikt over een probleemoplossende instelling;
- Een passie voor klant contact hebt en uiteraard affiniteit met IT;
- Ervaring met het implementeren van software is een must;
- Naast kennis stellen we jouw eigen ideeën ook zeer op prijs.
Wat hebben wij te bieden?
Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie waarbinnen jij jezelf volop kunt ontwikkelen, bieden wij het volgende:
- Een marktconform salaris;
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en onkostenvergoeding;
- Diverse doorgroei- en scholingsmogelijkheden;
- Een gemotiveerd team in een informele sfeer;
- Telefoon, Laptop;
- Auto van de zaak;
- Pensioenvoorziening.
Nieuwsgierig geworden?
Ben jij van mening dat jij wel eens precies degene zou kunnen zijn waar wij naar op zoek zijn? Wij ontvangen graag jouw CV met beknopte motivatie per email naar p.jongman@atps.nl. Voor eventuele vragen over de vacature kun je tijdens kantooruren bellen (0318-644200) en vragen naar Peter Jongman of Pieter Evers. Voor meer informatie verwijzen wij naar www.atps.nl.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Werken bij ATPS
Met uitstekende arbeidsvoorwaarden en uitdagingen is ATPS de juiste plek voor een verdere loopbaan ontwikkeling. ATPS is een professioneel, informeel bedrijf. Ons team bestaat momenteel uit ruim 20 medewerkers op de volgende afdelingen:
- Research & Development - softwareontwikkeling
- Consultancy - implementatiebegeleiding en helpdesk
- Technische dienst - realisatie en ondersteuning
- Sales & Marketing - verkoop, marketing en publiciteit
- Administratie - financiële en verkoopadministratie
We zijn altijd op zoek naar talentvolle mensen. Dus zelfs als we momenteel geen vacatures hebben, horen wij toch graag van je.
Als je denkt dat jij degene bent die wij zoeken, stuur dan je CV en we zullen met plezier en aandacht kijken of we een passende functie voor je beschikbaar hebben.