Language switch

Werken bij ATPS

Met uitstekende arbeidsvoorwaarden en uitdagingen is ATPS de juiste plek voor een verdere loopbaan ontwikkeling. ATPS is een professioneel, informeel bedrijf. Ons team bestaat momenteel uit ruim 20 medewerkers op de volgende afdelingen:

  • Research & Development - softwareontwikkeling
  • Consultancy - implementatiebegeleiding en helpdesk
  • Technische dienst - realisatie en ondersteuning
  • Sales & Marketing - verkoop, marketing en publiciteit
  • Administratie - financiële en verkoopadministratie

 

We zijn altijd op zoek naar talentvolle mensen. Dus zelfs als we momenteel geen vacatures hebben, horen wij toch graag van je.

Als je denkt dat jij degene bent die wij zoeken, stuur dan je CV en we zullen met plezier en aandacht kijken of we een passende functie voor je beschikbaar hebben.

 

Openstaande vacature

 

Field Service Engineer (Buitendienst)

ATPS ontwikkelt al meer dan 25 jaar systemen op het gebied van tijdregistratie, planning, toegangscontrole en sleutelmanagement op een verantwoorde manier. Hierbij staan klanten, medewerkers en milieu centraal.

Dagelijks verzorgen ATPS softwareoplossingen de tijdregistratie en toegangscontrole van meer dan 500.000 werknemers en helpen wij organisaties bij het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen binnen onder andere industrie, transport & logistiek, voedingsmiddelen en overheid.

 

Functie

Ga jij aan de slag als field service engineer? Dan staat jou een gevarieerd takenpakket te wachten. Gedurende een inwerkperiode van 1 tot 2 maanden waarin je meeloopt met een ervaren field service engineer, leer je de basis van onze apparatuur kennen. Daarna ga je zelfstandig aan de slag om bij onze klanten nieuwe apparatuur te plaatsen of storingen op te lossen.

Ben jij een servicemonteur met elektrotechniek achtergrond en affiniteit met installatietechniek, ben je enthousiast en wil jij ons visitekaartje zijn bij de klant, dan is deze functie vast iets voor jou.

 

Functie eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding richting Elektrotechniek;
  • Affiniteit met installatietechniek en elektronica
  • In bezit van rijbewijs B;
  • Enige praktijkervaring. Werkervaring is een pre;
  • Je bent nauwkeurig, zelfstandig, praktisch en doelgericht.

 

Je bent onder andere verantwoordelijk voor

  • lokaliseren en verhelpen van technische hardware storingen bij klanten
  • uitvoeren van periodieke keuringen ten bate van onderhoudscontracten
  • preventief vervangen van accu’s, backup- en noodstroom units
  • technisch adviseren van klanten over de plaats en de aansluitingen van de apparatuur
  • installeren, testen en gebruiksklaar opleveren van nieuwe hardware bij klanten
  • aanbrengen van modificaties teneinde de duurzaamheid van de apparatuur te bevorderen
  • verrichten van reparatie werkzaamheden aan ingebrachte hardware met storingen
  • uitvoeren van mechanische-, elektrotechnische- en elektronische aanpassingen op hardware en het verrichten van metingen
  • vastleggen van juiste informatie bij klantenbezoeken, verslagen van uitgevoerde installaties/reparaties en het administreren van rapportages omtrent werkuren en kilometers

 

Wat wij bieden

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Persoonlijke loopbaan begeleiding;
  • Goed salaris;
  • Prettige werksfeer binnen een gezonde organisatie;
  • Mogelijkheid tot volgen van opleidingen en/of cursussen

 

Interesse?

Spreekt de functie je aan en herken jij je in het profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief naar ons op via deze link. Mochten er nog vragen zijn dan kan je telefonisch contact opnemen met Alexander Volp 0318-644200.

Soort dienstverband: Voltijd

 

Alle openstaande vacature(s)